Hiss & Diss

Lanvin Paris TRIBUTE
Usch, så fula kläder, när det kom ett mejl till mig om affären som blev jag genast glad, men när jag väl besökte affären blev jag besviken. Jag gillar bara den vinröda kjolen där uppe.

Bilden laddas inte upp.

Hatar det där inringade, ibland när man ska göra om sin medoll och sparar så kommer det en konstig liten fyrkant. Ibland kan man inte fixa det, man får prova om efter några timmar. (Att spara om sin medoll i skönhetssalongen.)

5 stardollars till ett partyrum!

[Klicka för större] Usch, tänk att nästan alla partyn har samma rum nu bara för att stardoll höjt priserna till 5 stardollars. Dåligt Stardoll!


Juli Hot Buys 2011

Detta hissar man ju såklart! Det har inte vart såhär fina hot buys på länge! Eller..? Vissa saker är ju lite fula men det gör inget, hoppas på att stardoll inte har höjt priserna ännu mer på Hot Buys isåfall hamnar detta på DISS listan.

Finns inget mer att hissa. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0