Harry Potter och dödsrelikerna del 2 - Trailer

Video 1:
Video 2:
Video 3:
Video 4:

Åh, vad jag längtar tills imorgon! Vem vill inte se den efter dom här trailern!? Haha, jag har läst hela boken och den verkar jätte spännande. Allt slutar här. Alltså jag har liksom "växt upp" med Harry Potter och nu närmar det sig slutet. Jag vill inte att det ska sluta! Hoppas att J.K Rowling skriver en till bok om barnen. Så som på Twilight, Bree Tanner boken. Nu blev det mycket text! Åh, vill ha den där tidvändaren Hermione använde i 3:an (fången från Azkaban), då kan jag spola fram tiden tills imorgon sen efter bion kan jag spola fram tiden till natten. ;) Alla trailers är med svensk text.

Rolig video:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0